Pomocí corporate identity neboli česky firemní identity docílíte sjednocení působení vaší společnosti na trhu. Při tvorbě firemní identity se využívá grafického designu k vytvoření loga, firemních tiskovin, propagačních materiálů, webových stránek a e-shopů. Základní myšlenkou corporate identity je, aby zákazníci na první pohled poznali, že se jedná právě o vás ve všech formách reklamního styku.
Firemní logo
Vytvoříme pro vás nadčasové logo, které bude splňovat důležité požadavky kvalitního loga. Takové logo bude použitelné ve všech svých formách a bude zapadat do firemní identity, která bude z loga vycházet. Firemní identitu přizpůsobíme tak, aby byla zachována určitá kontinuita mezi logem a dalšími vizuálními prvky v tiskové nebo elektronické propagaci. K logu připravíme logo manuál, který bude definovat použití loga.
Firemní (merkantilní) tiskoviny
Ve chvíli kdy společně doladíme logo do požadované kvality, můžeme začít pracovat na firemních tiskovinách. Mezi nejdůležitější firmní tiskoviny patří bezesporu vizitka a hlavičkový papír. Podstatné je zachovat jednotný styl s vytvořeným logem a dodržovat ho napříč celou tvorbou grafické firemní identity.
Vizitka
Při navrhování vizitek je nejdůležitější zachovat přehlednost a maximální informativní hodnotu vizitky. Zvýraznínme důležité informace nebo kontakty a doplníme decentní grafikou, která zaujme.
Hlavičkový papír
Podstatou hlavičkového papíru je text, který bude obsahovat až při samotném použítí, mělo by se k němu tedy přistupovat s citem. Správnou volbou je nenápadně ale přehledně zobrazit kontaktní informace doplněné logem.
Ostatní firemní tiskoviny
Mezi další firemní tiskoviny může patřit například obálka, blok nebo kalendář, které by se měli nést ve stejném duchu, aby byla podpořena ucelenost působení společnosti pomocí firemních tiskovin.
Firemní web a internetový obchod
Webová prezentace je čím dál důležitějším prvkem pro získání poptávek vašich služeb a prodej produktů. Umožňuje dozvědět se maximum informací vašim zákazníkům, kteří se tak poté s vaší firmou snadněji identifikují.
Firemní web
Cílem firemního webu bývá nejčastěji přivést návštěvníka a potenciálního zákazníka k poptávce skrz dostatečné množství kvalitních informací, které mu poskytnou jasný přehled o tom, jaké služby nabízíte. Je potřeba zákazníka zaujmout nějakou předností, která by měla být kreativně zvýrazněna na homepage.
Internetový obchod
Člověk, který se dostane na váš internetový obchod by neměl být zatěžován zbytečnými vlivy, které mu brání v tom aby jednoduše nakoupil, právě to, co hledá. Je třeba připravit intuitivní prostředí, které člověka dovede k cíli, tedy k úspěšnému odeslání objednávky.