Toto vysvětlení vám pomůže usnadnit komunikaci s agenturou, od které si necháte budovat značku nebo pouze vytvořit logo.
-
Logo - Grafická značka
Logo je grafické ztvárnění názvu organizace, společnosti, firmy nebo instituce, které se skládá z textového názvu (logotypu) a piktogramu.
-
Logotyp - Textová značka
Jedná se o část loga, kde se nachází pouze graficky ztvárněný název vysázený určitým fontem.
-
Piktogram - Symbol
Jedná se o grafický prvek, který je možné využívat samostatně nebo ve spojení s textovou částí loga. Bývá šasto hlavním identifikačním prvkem loga.
-
Brand - Značka
Jedná se o anglický termín, kterým se označuje obchodní značka jako celek. Brand není pouhé logo ale celkové působení organizace na zákazníky.
-
Corporate Identity - Firemní identita
Tento pojem v marketingu označuje souhrn prostředků vizuální komunikace, jako je jméno společnosti, logo, firemní barvy a další zásady pro použití fontů, firemních tiskovin, rozvržení webových stránek apod. Firemní identita má zabezpečovat kontinuitu prezentace firmy navenek a zlepšovat rozpoznatelnost značky mezi svými konkurenty. Tyto zásady v tištěné formě představuje dokument běžně označovaný jako manuál firemní identity (CI manuál, logomanuál).
Pokud vám zde nějaký pojem bude chybět, nebojte se nám napsat my vám rádi vše vysvětlíme.