Postup tvorby nového loga
1. Důkladná analýza
Abychom pro vás mohli vytvořit skutečně kvalitní logo, které bude důstojně reprezentovat vaši firmu, budeme od vás potřebovat informace o firmě, projektu nebo webové stránce a produktech nebo myšlenkách, které nabízí. Především potřebujeme poznat obor vašeho podnikání, popis vašich činností a vaši alespoň hrubou představu o novém logu (barevnost, charakter loga). Dále potřebujeme informace o vaší cílové skupině a co nejvíce informací o vaší konkurenci, kterou musíme vytvořením loga společně překonat.
2. Tvorba návrhů loga
Nejdéle do týdne od zadání pro vás připravíme několik kompletních návrhů loga s popisem, které vám objasní smysl tvarů a použítých písem. Návrhy vašeho nového loga připravíme a zobrazíme v situacích, které při používání loga pravděpodobně nastanou, abyste si použití loga mohli lépe představit. (různé barevné varianty, černobílá varianta, varianta na tmavém pozadí)
3. Úprava loga dle připomínek
Jakmile si z návrhů loga vyberete ten, který se vám líbí nejvíce, pošlete nám své připomínky a poznámky. My podle těchto vašich připomínek logo upravíme s ohledem na zachování kvality loga (např. změna písma, barevnosti nebo úprava symbolu). Tento proces se opakuje tak dlouho, než jste s novým logem naprosto spokojeni.
4. Dokončení loga
Dokončený a schválený návrh loga připravíme do nejpoužívanějších rastrových a vektorových formátů, které vám zašleme v přehledném kompletu. Pokud budete mít zájem, vytvoříme k logu i stručný logo manuál s pravidly pro používání loga.
5. Platba a předání loga
Na konec vám zašleme všechna potřebná data a fakturu. Logo můžete začít používat okamžitě po proplacení faktury. Pokud budete s našimi službami spokojeni, není vyloučená dlouhodobá spolupráce při návrhu reklamních tiskovin nebo vytvoření grafických návrhů webů.
Kontaktujte nás a my s vámi projdeme tento proces na cestě ke kvalitnímu logu, které vás bude spolehlivě reprezentovat.
Vybrané reference
Zobrazit další referenceCo o nás řekli?
Proč si vybrat nás?
- Naše práce nás baví
- Důkladně analyzujeme
- Sledujeme moderní trendy
- Komunikujeme vstřícně